Ekstra stort lad - med ekstra plads til dit læs
To-personers pickup med ekstra stort beskyttet lastrum. Bagdørene er hængslet bagtil, hvilket skaber en meget stor åbning til kabinen. Med sikkerhed for øje, er bagdørene udformet således, at de ikke kan åbnes, når hoveddøren er lukket.
Motor: 1,9 l Intercooled Turbodiesel commonrail (4 cylindre - 16 ventiler)
Ydelse: 163 hk (120 kw) v. 3.600 omdr./min.
Moment: 360 Nm v. 2.000-2.500 omdr./min.
Hjul/dæk: 255/60R18 alufælge
Transmission: Manuel 6-trin 4x4 med reduktionsgear/Aut. 6-trin 4x4 med reduktionsgear
Længde/bredde/højde: 5.295 mm/1.860 mm/1.790 mm
Overhæng for/bag: 905 mm/1.295 mm
Frihøjde: 235 mm
Akselafstand: 3.095 mm
Track bredde for/bag: 1.570 mm/1.570 mm
Ind/udgangsvinkel: 30o/22,7o
Lad længde: 1.795 mm
Lad bredde: 1.530 mm
Lad højde: 465 mm
Ladmål i alt: 1,1 m3
Køreklar vægt: 2.009 kg
Totalvægt: 3.000/3.050 kg
Maksimal bruttovægt: 6.000 kg
Lige fra starten, har Isuzu D-Max et højt niveau af udstyr, bla. tågelygter for og bag, aircondition/klimaanlæg*, elruder for, CD-radio med Bluetooth-funktion, trip computer, fartpilot og læderrat med rat-monterede styringer til fartpilot/radio.*
* Afhængigt af udstyrs variant
ALLE D-MAX modeller kan leveres med en fleksibel træk anordning, og må trække op til 3,5 Tons.
Alle D-MAX leveres med ESP (Elektronisk stabilitetsprogram), ABS (Anti blokerings system), TCS (Traction control), BAS (Nødbremse assistent), Hill descent control & Hill start assist
D-MAX har ét af klassens førende brændstofforbrug og laveste co2 udledning.
Man. Gear op til: 183 g/co2 = 14,3 km/l
Aut. Gear op til: 205 g/co2 = 12,8 km/l
(Dette forbrug er det typegodkendte brændstofforbrug og metoden er fastlagt af EU)